ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

1..... Πως να αγοράσετε
2..... Πληρωμή
3..... Παράδοση
4..... Εγγύηση

 

 

 

- ΠΩΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ -

Μπορείτε να αγοράσετε ή να ενημερωθείτε σχετικά με τιμές και διαθεσιμότητα με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

 

 

1. Τηλεφωνική επικοινωνία - Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί από Δευτέρα - Παρασκευή (9:00 - 17:00) και Σαββάτο (10:30 - 14:00). Κατά την επικοινωνία σας η άδεια του οχήματος πρέπει να είναι άμεσα διαθέσιμη ώστε να μπορούν να δοθούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία που θα σας ζητηθούν.

 

 

2. Αποστολή μηνύματος στο Viber - Μπορείτε να ενημερωθείτε για τις τιμές και την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών & εξαρτημάτων μέσω άμεσου μηνύματος στο Viber. Μετά την αποστολή του μηνύματος η απάντηση δίνεται μέσα σε λίγα λεπτά. Έπειτα μπορείτε να ολοκληρώσετε την αγορά σας μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή μέσω του Chat (οδηγίες ολοκλήρωσης παραγγελίας δίνονται στο Chat).

Αριθμός Viber: +(030) 6932 361 141

 

 

 

 

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

 

Α. Πληροφορίες επικοινωνίας

1) Όνομα

2Τηλέφωνο επικοινωνίας

Β. Πληροφορίες του οχήματος

1) Μάρκα Οχήματος

2) Μοντέλο Οχήματος 

3) Έτος Κυκλοφορίας Οχήματος

4) Κυβισμός (CC) Οχήματος 

5) Κωδικός Κινητήρα Οχήματος

6) (προαιρετικό) Αριθμός Πλαισίου Οχήματος

7) (προαιρετικό) Λοιπές πληροφορίες για το Όχημα - π.χ. 148 Άλογα, 4x4, 16-βάλβιδο

Γ. Πληροφορίες ζητούμενου Ανταλλακτικού ή Εξαρτήματος

1) Ζητούμενη Ποσότητα

2) Ανταλλακτικό / Εξάρτημα

3) (αν χρειάζεται) Χαρακτηριστικά Εξαρτήματος 

4) (προαιρετικό) Μάρκα Εξαρτήματος

5) (προαιρετικό) Κωδικός Εξαρτήματος

 

 

 

 

 

 

 

- ΠΛΗΡΩΜΗ -

Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

 

 

 1. Μεταφορά Χρημάτων σε Τραπεζικό Λογαριασμό – Η μεταφορά μπορεί να πραγματοποιηθεί Online, Ταχυδρομικώς, στην Τράπεζα ή σε μηχάνημα Easypay της Τράπεζας Πειραιώς. Όταν θα λάβουμε την ειδοποίηση της πληρωμής σας, τότε ξεκινάμε την διαδικασία επεξεργασίας της παραγγελίας σας. Το πεδίο ''αιτιολογία κατάθεσης'' θα πρέπει να συμπληρωθεί με το τηλέφωνο το οποίο έχετε επικοινωνήσει μαζί μας (το όνομα σας δεν είναι απαραίτητο).

Σε περίπτωση που η μεταφορά χρημάτων πραγματοποιηθεί μέσω τρίτης Τράπεζας και όχι της Τράπεζας Πειραιώς, μπορεί να χρειαστούν έως και 3 εργάσιμες μέρες για να λάβουμε την ειδοποίηση της κατάθεσής σας. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μας στείλετε email στο sales.autotecc@gmail.com με την απόδειξη της κατάθεσής σας ώστε η επεξεργασία της παραγγελίας σας να ξεκινήσει άμεσα. Η προμήθεια εμβάσματος (συνήθως 3€-4€) και ό,τι λοιπές χρεώσεις προκύψουν από την μεταφορά χρημάτων μέσω τρίτης Τράπεζας, είναι ευθύνη του πελάτη.

 

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

 


Κάντε ΚΛΙΚ στην παραπάνω εικόνα για να λάβετε στοιχεία για πληρωμή
μέσω Τράπεζας Πειραιώς

 

 

 

 2. Paypal – Η Paypal παίρνει προμήθεια (1,9% έως 3,4% + 0,35€). Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ ΕΔΩ

Email κατάθεσης: sales.autotecc@gmail.com

 
 

 

 

 

 3. Πληρωμή στο κατάστημα – Δυνατότητα απευθείας καταβολής των χρημάτων στην επιχείρηση κατά την παραλαβή του προϊόντος.

Προσοχή: Με αυτόν τον τρόπο πληρωμής το προϊόν δεν κατοχυρώνεται μέχρι την ώρα παραλαβής του.

 

 

 

 

 

- ΠΑΡΑΔΟΣΗ -

Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους ακόλουθους τρόπους παράδοσης:

 

 

1. Υπεραστικό ΚΤΕΛ (Ταχύτερος Τρόπος) - Τα προϊόντα αποστέλλονται με τα Υπεραστικά ΚΤΕΛ Κηφισού ή Λιοσίων (ανάλογα την περιοχή αποστολής) με μικρή χρέωση, συνήθως 5€ (ανάλογα την περιοχή και το βάρος του δέματος) και μεταφέρονται με το λεωφορείο της γραμμής στον σταθμό ΚΤΕΛ της περιοχής σας. Κατά την άφιξη τους θα πρέπει να τα παραλάβετε εσείς. Στις αποστολές με ΚΤΕΛ απαιτείται προπληρωμή των εξόδων αποστολής. Ο εκτιμώμενος χρόνος άφιξης στην περιοχή σας είναι από 1 - 24 ώρες.

 

 


2. Μεταφορική Εταιρία (Οικονομικότερος Τρόπος) - Τα προϊόντα αποστέλλονται με επαγγελματική Εταιρία Μεταφορών και παραδίδονται στον χώρο σας. Χρέωση αποστολής από 2,50€ (η τιμή ενδέχεται να αυξηθεί σε δυσπρόσιτες περιοχές και/ή μεγάλο βάρος δέματος). Στις αποστολές με Μεταφορική Εταιρία απαιτείται προπληρωμή των εξόδων αποστολής. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι από 24 - 48 ώρες.

 

 


3. Courier (Ασφαλέστερος Τρόπος) - Τα προϊόντα αποστέλλονται με την Εταιρία Courier Γενική Ταχυδρομική και παραδίδονται στον χώρο σας. Επιλέγοντας αποστολή με Courier σημαίνει άνεση και σιγουριά ότι η παραγγελία σας θα φτάσει εγκαίρως αλλά με σχετικά μεγαλύτερο κόστος. Στις αποστολές με Courier πληρώνετε ο ίδιος τα έξοδα αποστολής κατά την παραλαβή. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι από 24 - 72 ώρες. Επιπλέον μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παράδοσής σας. 

Κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε την πορεία των αποστολών σας με Courier.

 

Όλες οι αποστολές πραγματοποιούνται από Δευτέρα - Παρασκευή μετά τις 11:00 π.μ. Παραγγελίες μετά από αυτήν την ώρα αποστέλλονται την επόμενη μέρα ή από Δευτέρα. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι άφιξης και παράδοσης που αναγράφονται παραπάνω ισχύουν από την ώρα που η Εταιρία Αποστολής παρέλαβε το δέμα σας.

 

 

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία είναι κατά προσέγγιση. Το ακριβές κόστος αποστολής σας γνωστοποιείται κατόπιν ερώτησης ή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Το κόστος αποστολής μπορεί να αυξηθεί για παραδώσεις σε δυσπρόσιτες περιοχές και/ή σε περιπτώσεις προϊόντων που δεν έχουν στάνταρ διαστάσεις και/ή έχουν μεγαλύτερο βάρος.

 

 

 

 

 

 - ΕΓΓΥΗΣΗ -

 

Μεταχειρισμένα εξαρτήματα - Για μεταχειρισμένα εξαρτήματα δίνεται εγγύηση δοκιμής 14 ημερών για να ελέγξετε την τεχνική κατάσταση τους.

Καινούρια εξαρτήματα - Για καινούρια εξαρτήματα δίνεται εγγύηση 1 έτους.

 

 

Όροι εγγύησης και παραπόνων για εξαρτήματα

 

1. Τα παράπονα για ελαττωματικά εξαρτήματα πρέπει να υποβληθούν πριν να τελειώσει η περίοδος κατά την οποία καλύπτονται από την εγγύηση.

 

2. Η AUTOTECC έχει 14 εργάσιμες μέρες από την παραλαβή της επιστροφής του προϊόντος για να ανοίξει την διαδικασία παραπόνου.

 

3. Οι εγγυήσεις εγκρίνονται αποκλειστικά για εξαρτήματα τα οποία ο πελάτης δεν άνοιξε, αποσυναρμολόγησε, επισκεύασε και στα οποία δεν έγινε καμία μετατροπή περιβλήματος και περιεχομένου τους.

 

4. Τα παράπονα για τα εξαρτήματα εγκρίνονται μόνο σε περίπτωση που αυτά αποστάλθηκαν στην έδρα της AUTOTECC.

 

5. Η αποστολή του εξαρτήματος στην έδρα της AUTOTECC πρέπει να έχει συμφωνηθεί προγενέστερα μεταξύ του πελάτη και του πωλητή.

Α. Ο πελάτης αποστέλλει το εξάρτημα με δική του μεταφορική εταιρία επιβαρυνόμενος τα έξοδα αποστολής, αφού πρώτα έχει γίνει συμφωνία για το κόστος αποστολής με τον πωλητή.

Β. Σε περίπτωση που το κόστος αποστολής του εξαρτήματος δεν είναι αποδεκτό, η AUTOTECC υποχρεούται να παραλάβει το ελαττωματικό εξάρτημα από τον πελάτη στέλνοντας δική της μεταφορική εταιρία.

Γ. Η AUTOTECC διατηρεί το δικαίωμα να μην δεχθεί το κόστος μεταφοράς που επιβάρυνε τον πελάτη αν αυτό δεν συμφωνήθηκε προγενέστερα και ο πελάτης έστειλε το εξάρτημα χωρίς συμφωνία με τον πωλητή.

Δ. Η AUTOTECC διατηρεί το δικαίωμα για να μην αποδεχθεί το κόστος μεταφοράς που επιβάρυνε τον πελάτη αν το παράπονο κριθεί αρνητικό για τον πελάτη.

 

6. Σε περίπτωση που το παράπονο εγκριθεί για τον πελάτη, ο πελάτης θα λάβει τα παρακάτω στην ακόλουθη σειρά:

Α. Λαμβάνει δεύτερο εξάρτημα με τα ίδια χαρακτηριστικά που αποστέλλεται με χρέωση της AUTOTECC.

Β. Σε περίπτωση που το εξάρτημα έχει εξαντληθεί και έτσι δεν υπάρχει δυνατότητα να αποσταλθεί στον πελάτη, ο πελάτης λαμβάνει επιστροφή χρημάτων στην οποία περιλαμβάνεται η τιμή του προϊόντος και τα έξοδα αποστολής.

 

 

 

Ο πελάτης χάνει το δικαίωμα υποβολής παραπόνου και εγγύησης

 

1. Σε περίπτωση που προσπάθησε να ανοίξει το εξάρτημα ή το έβλαψε το περίβλημά του.

 

2. Σε περίπτωση που άνοιξε το εξάρτημα ή το περίβλημά του.

 

3. Σε περίπτωση που προσπάθησε μόνος του να επισκευάσει το εξάρτημα.

 

4. Σε περίπτωση που επισκεύασε το εξάρτημα χωρίς συμφωνία με τον πωλητή να προβεί σε τέτοιο τρόπο επίλυσης βλάβης, χάνει το δικαίωμα αποζημίωσης του κόστους που επιβαρύνθηκε.

 

5. Σε περίπτωση που προκλήθηκε βλάβη στο εξάρτημα από τον ίδιο, τρίτους ή το όχημά του που προγενέστερα δεν υπήρχε.

(Πχ. ηλεκτρικό ή ηλεκτρονικό εξάρτημα τοποθετήθηκε και παρουσίασε βλάβη μετά την χρήση του).

 

6. Σε περίπτωση που παρέλαβε το δέμα παρόλο που αναγνώρισε βλάβη του εξαρτήματος και/ή του περιβλήματός του λόγω κακής μεταχείρισης της μεταφορικής εταιρίας. Δεν επιτρέπεται να παραλάβετε τέτοια παράδοση από τον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρίας, αντίθετα πρέπει να απαιτήσετε αποζημίωση από την ίδια την εταιρεία που το παραλάβατε.

 

 

 

 

 -----

AUTOTECC™ 2018

 

Close [x]
  • You haven't seen a classified yet.
  • You haven't done a search yet.
Close [x]

Here you can park classifieds by clicking on the Parking icon on the classifieds you are interested in.

They will remain here and the next time you visit (unless they are deleted).

You can compare them by choosing the compare button.

To change the order, click on the classified and drag it where you want.